Ακριβής Διάγνωση Πόνου

• Ακριβής Διάγνωση Πόνου

Ακριβής Διάγνωση Πόνου- Για Ασθενείς

ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΙΣ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΣΟΥ

Στα αρχικά στάδια ορισμένων Ορθοπαιδικών παθήσεων όπως η δισκοπάθεια, η σπονδυλική στένωση, η οστεοαρθροπάθεια γόνατος και ισχίου, ο ασθενής δεν πονάει και συνεπώς δεν απευθύνεται σε Ορθοπαιδικό Χειρουργό.

Ωστόσο, όταν η πάθηση προχωρήσει επειδή ο ασθενής υποτίμησε την κατάσταση υγείας του και δεν αναζήτησε έγκαιρα τη ακριβή διάγνωση του πόνου του, τότε ο πόνος αποτελεί το πιο ανησυχητικό σύμπτωμα για τον ασθενή που αναζητεί πλέον εξειδικευμένη Ορθοπαιδική συμβουλή, επειδή ο πόνος εμφανίζεται πλέον και στις καθημερινές δραστηριότητες ή και κατά τη διάρκεια του νυχτερινού ύπνου, με αποτέλεσμα την αλλοίωση της ποιότητας ζωής του.

Συνεπώς, η ακριβής διάγνωση αποτελεί τον πρωταρχικό στόχο της προσέγγισής μας σε ασθενείς με πόνο από Ορθοπαιδικές παθήσεις και κακώσεις γενικά σε οστά, αρθρώσεις, μυς, νεύρα και ειδικά στη σπονδυλική στήλη. Για την επίτευξη του στόχου αυτού υπάρχει περίπτωση να εφαρμόσουμε επιτεύγματα τελευταίας ιατρικής τεχνολογίας ή υλικά, με την συναίνεση και ενημέρωση του ασθενή μας.

Δίχως άλλο, η προσέγγισή μας είναι πρωτοποριακή!!!

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης του ασθενή στο Ιατρείο μας συλλέγουμε όλα τα απαραίτητα στοιχεία από το ιατρικό ιστορικό του ασθενή, από τη λεπτομερή κλινική εξέταση που μπορεί να συνοδευτεί με στοιχεία από την υπερηχογραφική απεικόνιση τελευταίας τεχνολογίας και ερμηνεύουμε τις εικόνες από τον απεικονιστικό και εργαστηριακό έλεγχο. Παρόλο όμως που χρησιμοποιούμε τα ίδια πιθανόν συστατικά μιας συνηθισμένης Ορθοπαιδικής διάγνωσης, η προσέγγισή μας είναι πρωτοποριακή επειδή δίνουμε ακριβείς πληροφορίες για την πάθηση του ασθενή και το στάδιό της, τόσο κατά την επίσκεψη στο ιατρείο όσο και κατά τη διάρκεια των διαγνωστικών μας εγχύσεων σε συγκεκριμένα ανατομικά σημεία στο ιατρείο ή στην κλινική, ώστε ο ασθενής να πάρει μια αιτιολογημένη απόφαση βασισμένη σε επιστημονικές αποδείξεις και στη συνέχεια να σχεδιαστεί με ακρίβεια το πλάνο θεραπείας της συγκεκριμένης πάθησης.

Το εξατομικευμένο αυτό πλάνο αυτό μπορεί να περιλάβει διάφορες διαγνωστικές ή θεραπευτικές εγχύσεις χωρίς να γίνει τομή δέρματος και χωρίς να απαιτείται νοσηλεία σε κλινική. Ανάλογα με το ποια θα είναι η απάντηση του ασθενή στις παραπάνω εγχύσεις το Ιατρείο μας είναι σε θέση να καθορίσει τη σοβαρότητα της πάθησης, το στάδιο της πάθησης και εάν απαιτείται περαιτέρω αντιμετώπιση με τελικό στόχο την αποφυγή της χειρουργικής επέμβασης για πάντα, εάν είναι δυνατό.

Συνεπώς, εάν θέλεις να μάθεις από πού ακριβώς προέρχεται ο πόνος σου και να τον αντιμετωπίσεις αιτιολογικά και αποτελεσματικά τότε μπορείς να ακολουθήσεις τις πρωτοποριακές διαδικασίες του Ιατρείου μας:

1. Διάγνωση
2. Σταδιοποίηση
3. Ενημέρωση, συζήτηση και λήψη απόφασης
4. Αντιμετώπιση
5. Παρακολούθηση (follow up)

Για το λόγο αυτό, το Ιατρείο μας έχει αντικαταστήσει την απλή διάγνωση και θεραπεία των Ορθοπαιδικών παθήσεων με την έκφραση: Ακριβής διάγνωση Αποτελεσματική θεραπεία.

Διαχείριση του Πόνου

Δεν πρόκειται για ανακούφιση του Πόνου

Μαθε για την Θεραπεια

H ακριβής διάγνωση αποτελεί τον πρωταρχικό στόχο της προσέγγισής μας σε ασθενείς με πόνο από Ορθοπεδικές παθήσεις και κακώσεις γενικά σε οστά, αρθρώσεις, μυς, νεύρα και ειδικά στη σπονδυλική στήλη.