Χειρουργική Διαχείριση Πόνου

• Χειρουργική Διαχείριση Πόνου

Χειρουργική Διαχείριση του Πόνου - Για Ασθενείς

ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ ΤΟΥ ΠΟΝΟΥ

Σε αντίθεση με την απλή ανακούφιση της συμπτωματολογίας όπως λόγου χάρη η ενδαρθρική έγχυση κορτιζόνης ή η επισκληρίδειος έγχυση ή η έγχυση σε συγκεκριμένα σημεία πόνου (trigger points), τόσο η διαγνωστική διαχείριση του πόνου όσο και η χειρουργική αντιμετώπιση του πόνου έχουν ως στόχο την υποκείμενη αιτία, είναι δηλαδή αιτιολογικές, αιτιολογική διάγνωση και αιτιολογική θεραπεία.

Ακριβώς εδώ είναι η διαφορετικότητά μας, αφού η διενέργεια των διαγνωστικών εγχύσεων και η εφαρμογή της Ελάχιστα Επεμβατικής Χειρουργικής στην αντιμετώπιση το πόνου απαιτεί εξειδικευμένη εκπαίδευση και εκμάθηση άρτιας τεχνικής σε εξειδικευμένα κέντρα.

Ο Ορθοπαιδικός Χειρουργός Σπονδυλικής Στήλης Γεώργιος Ευγενιάδης MD, MSc, MSc, PhD έχει εκπαιδευτεί και έχει διαμορφώσει μια άρτια Ελάχιστα Επεμβατική Τεχνική σε εξειδικευμένα ιδιωτικά κέντρα των USA, Γερμανίας και Ν.Κορέας. Είναι ο πρώτος που εφάρμοσε την τεχνική της Διαδερμικής Δισκοπλαστικής στη Βόρεια Ελλάδα σε ασθενείς με δισκοκήλη μέσης και αυχένα, με τεράστια επιτυχία.

Όλες οι υπηρεσίες του Ιατρείου μας επικεντρώνονται στην διάγνωση και στην θεραπεία της πηγής του πόνου. Αρχικά καθορίζεται η ακριβής ανατομική δομή από όπου προέρχεται ο πόνος και στη συνέχεια καθορίζεται η θεραπεία με βάση τις ανάγκες και τις προσδοκίες του ασθενή.

Η εξατομικευμένη θεραπεία μπορεί να περιλάβει μη χειρουργικές ή φαρμακευτικές ή Ελάχιστα Επεμβατικές μεθόδους όπως η Ελάχιστα Επεμβατική χρήση laser μέσα στον μεσοσπονδύλιο δίσκο, η ριζοτομή με ραδιοσυχνότητες, η εφαρμογή πρωτοκόλλων της Αναγεννητικής Ιατρικής ή άλλες τεχνικές που θα ανακουφίσουν τον πόνο και θα θεραπεύσουν την πάθηση στα αρχικά της στάδια.

Το Ιατρείο μας είναι πιθανό να χρησιμοποιήσει τις Διαγνωστικές Εγχύσεις για να καθορίσει με ακρίβεια εάν οι Ελάχιστα Επεμβατικές τεχνικές που εφαρμόζει θα σε βοηθήσουν να θεραπεύσεις αποτελεσματικά την πάθησή σου, επειδή τα αποτελέσματα επιστημονικών ερευνών αποκάλυψαν πως η ερμηνεία τόσο του απεικονιστικού ελέγχου όσο και της αποτελεσματικότητας των διαγνωστικών εγχύσεων διαφέρει από γιατρό σε γιατρό σε ποσοστό μέχρι και 34%.

Ωστόσο, το Ιατρείο μας έχει αποκτήσει εξειδικευμένη χειρουργική εμπειρία ώστε είναι σε θέση να καθορίσει με ακρίβεια την πιθανότητα να θεραπεύσει την πάθησή σου με τις τεχνικές της Ελάχιστα Επεμβατικής Χειρουργικής ή της Αναγεννητικής Ιατρικής που εφαρμόζει τα τελευταία 8 χρόνια, με μεγάλη επιτυχία. Για περισσότερες πληροφορίες όσον αφορά τα κριτήρια επιλογής των ασθενών μας για τις τεχνικές της Ελάχιστα Επεμβατικής Χειρουργικής ή για τα πρωτόκολλα της Αναγεννητικής Ορθοπαιδικής που εφαρμόζουμε μπορείτε να κλείσετε ραντεβού με τον γιατρό μας στο Ιατρείο ή μέσω του site μας στην ΠΥΛΗ ΑΣΘΕΝΩΝ.

Ακριβής Διάγνωση του Πόνου

Μάθε πως μπορείς να διαχειριστείς τον πόνο σου

Ακριβης Διαγνωση

Ο Ορθοπαιδικός Χειρουργός Σπονδυλικής Στήλης Γεώργιος Ευγενιάδης MD, MSc, MSc, PhD  είναι ο πρώτος που εφάρμοσε την τεχνική της Διαδερμικής Δισκοπλαστικής στη Βόρεια Ελλάδα σε ασθενείς με δισκοκήλη μέσης και αυχένα, με τεράστια επιτυχία.