add

Χειρουργική Ισχίου - Ελάχιστα Επεμβατική

Η χειρουργική ισχίου είναι μια πρωτοποριακή ελάχιστα επεμβατική τεχνική που εφαρμόζει το Ιατρείο μας με στόχο την αποτελεσματική αντιμετώπιση των παθήσεων και των τραυματισμών στην ανατομική περιοχή της άρθρωση του ισχίου. Η άρθρωση του ισχίου παίζει πολύ σημαντικό ρόλο κατά τη βάδιση, αφού δέχεται από 2.5 έως 5 φορές το βάρος του σώματος.

Μάλιστα στη φάση της βάδισης όπου το βάρος πέφτει στο ένα μόνο πόδι, το ισχίο δέχεται τουλάχιστον 4 φορές το βάρος του σώματος. Η επιβάρυνση αυτή αυξάνεται όταν τα παπούτσια μας έχουν σκληρές σόλες και όταν αυξάνεται η ταχύτητα βάδισης ή τρεξίματος. Συνεπώς, το ισχίο είναι μια από τις πιο ισχυρές αρθρώσεις του ανθρώπου η οποία όμως τραυματίζεται πολύ εύκολα ειδικά μετά από πτώσεις ή μετά από σπορ.

Τι εφαρμόζει το ιατρείο μας

Για το λόγο αυτό, το Ιατρείο μας εφαρμόζει την σύγχρονη και πρωτοποριακή τεχνική της Ελάχιστης Επεμβατικότητας στο ισχίο ώστε ο ασθενής να επανέρθει άμεσα στην καθημερινότητα χωρίς να τραυματιστούν οι φυσιολογικοί μηχανισμοί σταθερότητας της άρθρωσης και χωρίς τη συμπτωματολογία του πόνου. Σε γενικές γραμμές, οι παθήσεις και οι τραυματισμοί στο ισχίο εμφανίζονται συνήθως με πόνο σε ηρεμία ή κατά την κίνηση και βάδιση, δυσχέρεια στη βάδιση και χωλότητα (ο ασθενής κουτσαίνει), παραμόρφωση (στράβωμα του κάτω άκρου προς τα μέσα ή προς τα έξω), αίσθηση αστάθειας και τάση για πτώση, πυρετός.

Αξίζει να σημειωθεί πως στην άρθρωση του ισχίου εκδηλώνονται συχνά και οι παθήσεις της μέσης, όπως η δισκοκήλη ή η σπονδυλοαρθροπάθεια και συνεπώς η ορθή διάγνωση της πάθησης παίζει καθοριστικό ρόλο στην επιλογή της αποτελεσματικότερης
θεραπείας.

Στο Ιατρείο μας συλλέγουμε τα δεδομένα από το ιστορικό του ασθενή, την κλινική του εικόνα και τον απεικονιστικό του έλεγχο και σταδιοποιούμε με ακρίβεια την πάθηση ή τον τραυματισμό του ισχίου, αφού πρώτα ξεχωρίσουμε την επίπτωση των παθήσεων της Σπονδυλικής Στήλης, ώστε να προτείνουμε και να εφαρμόσουμε με βάση τόσο τις προσδοκίες του ασθενή όσο και την χειρουργική εμπειρία μας, την πιο αποτελεσματική τεχνική Ελάχιστης Επεμβατικότητας.

Γνωρίζουμε το αντικείμενο γιατί το κάνουμε χρόνια τώρα!

Ήδη από το 2013, εφαρμόζουμε με την τεχνική της Ελάχιστης Επεμβατικότητας με τομή δέρματος έως 10 εκατοστά, σε ασθενείς με οστεοαρθοπάθεια ισχίου τελικού σταδίου ή σε κατάγματα, με μεγάλη αποτελεσματικότητα αφού οι ασθενείς μας βαδίζουν την επόμενη μέρα από την επέμβαση (από 20 έως 30 ώρες μετά από την επέμβαση), με πλήρη φόρτιση και αυτόνομα, χωρίς να απαιτείται επιπλέον υπηρεσίες από κέντρο αποκατάστασης.

Πράγματι, η διεγχειρητική απώλεια αίματος σε όλους τους ασθενείς μας ήταν μικρή, όλοι έμειναν στην κλινική 3-4 ημέρες και κανένας ασθενής μας δεν διακομίστηκε σε οποιοδήποτε κέντρο αποκατάστασης, τουλάχιστον μέχρι σήμερα.

Όμως, η Ελάχιστα Επεμβατική τεχνική μπορεί να εφαρμοστεί άριστα τόσο με την Αναγεννητική Ιατρική, με υπερηχογραφική ή ακτινοσκοπική καθοδήγηση, όσο και με την χρήση ενδοσκοπίου, όταν υπάρχουν συγκεκριμένες ενδείξεις και έχουν καθοριστεί με
ακρίβεια οι προσδοκίες τους ασθενή.

Γιατί η Ελάχιστα Επεμβατική είναι η καλύτερη θεραπεία

Γίνεται φανερό πως η Ελάχιστα Επεμβατική Χειρουργική είναι το κλειδί στην αποτελεσματική και πλήρη αντιμετώπιση των παθήσεων και των κακώσεων στην άρθρωση του ισχίου.

Οι πιο συχνές παθήσεις και κακώσεις που εμφανίζονται στο ισχίο και που αντιμετωπίζονται από το Ιατρείο μας συντηρητικά, με την Αναγεννητική Ιατρική, Χειρουργικά ή Ελάχιστα Επεμβατικά και με εγγυημένη αποτελεσματικότητα, είναι:

• Οστεοαρθροπάθεια (αρθρίτιδα ή οστεοαρθρίτιδα)
  • Τενοντίτιδες
  • Τροχαντηρίτιδα
  • Οστεοχονδρίτιδα
  • Οστεονέκρωση
  • Ρευματοειδής αρθρίτιδα
  • Ύγραρθρο

Αληθινή Μαρτυρία Ασθενούς

Η ασθενής μας Ρ.Α., ετών 59, προσήλθε στο ιατρείο μας αιτιώμενη σφοδρό άλγος δεξιάς βουβωνικής χώρας με αντανάκλαση στο γόνατο και σφοδρό άλγος δεξιού γλουτού με αντανάκλαση στο μηρό και στην κνήμη. Βάδιζε με έντονη χωλότητα, με τη βοήθεια περιπατητικής βακτηρίας και με ρυθμό 5 λεπτά τα 10 μέτρα! Από το ιστορικό, την κλινική εικόνα και τον απεικονιστικό έλεγχο αποκαλύφτηκε πως η ασθενής έπασχε από δισκοκήλες στην μέση και από προχωρημένη οστεοαρθροπάθεια δεξιού ισχίου.

Η Προσέγγιση μας

Αρχικά, αντιμετωπίσαμε τις δισκοκήλες με την μέθοδο της Ελάχιστα Επεμβατικής Χειρουργικής και την τεχνική της Διαδερμικής Δισκοπλαστικής με τοπική αναισθησία και η ασθενής ανακουφίστηκε άμεσα από τους πόνους στον γλουτό, τον μηρό και την κνήμη.

Ωστόσο, το δεξιό της ισχίο εξακολουθούσε να πονάει και να επηρεάζει τη βάδιση και την καθημερινή ποιότητα ζωής της. Για το λόγο αυτό εφαρμόσαμε, στη συνέχεια, τη μέθοδο της Ελάχιστα Επεμβατικής Χειρουργικής και την τεχνική της Ολικής Αρθροπλαστικής Ισχίου για να αποκαταστήσουμε την προχωρημένη οστεοαρθροπάθεια στο δεξιό της Ισχίο.

Μετά την Ελάχιστα Επεμβατική Ολική Αρθροπλαστική Δεξιού Ισχίου και πιο συγκεκριμένα μετά από 1 ημέρα, η ασθενής περπάτησε αυτόνομα, χωρίς τη βοήθεια οποιασδήποτε μορφής βακτηρίας, απαλλάχτηκε και από τους πόνους του ισχίου και επανήρθε άμεσα στην καθημερινότητά της χωρίς να χρειαστεί η βοήθεια από οποιοδήποτε κέντρο Αποκατάστασης.

Αναστασία, καλό περπάτημα!!!

ΠΡΙΝΜΕΤΑ

Παρακολουθήστε την μαρτυρία του ασθενή

Χειρουργική Ισχίου Ολική Αρθροπλαστική